طراحی داخلی عمارت افرا در الهیه که توسط تیم طراحی فرید-ارجمند اجرا شده است اثری قابل بررسی و بسیار لوکس است. عمارت افرا به سبک مدرن طراحی شده است. در طراحی آن سعی شده تا از عناصر مدرن و پست مدرن در کنار یکدیگر استفاده شود.

یکی از قابل بحث ترین موراد در طراحی عمارت افرا جایگذاری مناسب هر عنصر در پلان این واحد می باشد.

پلان واحد عمارت افرا دارای شکستگی هایی است که شاید در نگاه اول به عنوان ضعف از آن یاد شود اما عناصر به گونه ای مناسب و صحیح طراحی شده اند. که این مسئله حتی تبدیل به یک نقطه قوت برای این واحد مسکونی گشته است.

ترکیب دو متریال اصلی سنگ و چوب در طراحی داخلی این واحد از عمارت افرا نمایی مدرن ساده ولی همچنان جذاب و چشم نواز به آن داده است. سنگ متریالی لوکس اما سرد می باشد و ترکیب آن با چوب که به فضا گرما می بخشد محیط خانه را معتدل نموده است. استفاده از ترکیب رنگی سفید و طوسی در جداره های اصلی مدرن بودن فضا را بیشتر به چشم می آورد.

طراحی ورودی واحد مسکونی

ورودی این واحد مسکونی یکی از جذاب ترین قسمت های ساختمان است. در قسمت ورودی شکستگی هایی وجود دارد که دید اولیه به فضای خانه را محدود می نماید. یک سرویس بهداشتی و کمد جهت قرار دادن وسایل در آن قسمت تعبیه شده است. اما یک نیمکت کوچک از بهترین انتخاب هایی است که درفضای ورودی قرار گرفته تا شخص بتواند هم از آن برای پوشیدن کفش و هم گذاشتن وسایل برای چند لحظه استفاده کند.

شما می توانید هر قسمت از طراحی عمارت افرا که به آن اشاره می شود را در عمارت افرا به صورت نمایش سه بعدی مشاهده فرمایید.

طراحی داخلی عمارت افراطراحی داخلی نشیمن

نشیمن عمارت افرا از سه قسمت کلی تشکیل شده است. قسمت نهارخوری که در آن میز نهارخوری قرار داده شده است. این قسمت از لحاظ وضعیت مکانی به آشپزخانه دسترسی مناسبی دارد. میز و صندلی های نهارخوری ترکیبی از پارچه و استیل هستند و رنگ طوسی که کاملا نمایان کننده سبک مدرن است. سادگی در چیدمان کلی و سنگی که بر جداره کار شده است از بهترین انتخاب ها برای یک دکوراسیون داخلی مدرن ولی شیک می باشد.

قسمت دیگری از نشیمن که با مبلمانی ساده و راحت تزئین شده و یک کنسول مشاهده می شود. در این قسمت از فضا در نگاه اول شاید فرقی با یک نشیمن ساده حس نشود. اما با یک نگاه طراحی دیوار رو به رو که ساده و با رنگ سفید است و ویدئو پروژکتور خود نمایی می کند. این قسمت از سالن به عنوان tv room استفاده می شود که البته سیالیت طراحی موجب شده تا بتوانید از آن در هر زمانی به راحتی استفاده نمایید.

و دنج ترین قسمت نشیمن که توسط یک مبلمان راحت چیدمان شده و توجه به جزئیات در آن. از جمله ی این جزئیات تعبیه یک شومینه دیواری در شکستگی دیوار می باشد. همچنین ویو فضا به یک فضای سبز کوچک اما دنج.

نباید از طراحی منحصر به فرد سقف در نشیمن غافل شد. برای فضای دنج نشیمن نورپردازی های لایت و برای فضای اصلی و مهمان لوستر لوکس در نظر گرفته شده است. جزئیات بر روی دیوار و سقف تکمیل کننده این واحد بی نظیر در عمارت افراست.

شما می توانید با مراجعه به عکس های ۳۶۰ درجه عمارت افرا از طراحی تا اجرای این پروژه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلیطراحی داخلی اتاق خواب عمارت افرا

در طراحی اتاق خواب های این واحد نیز پیوستگی طراحی و متریال مشاهده می شود. همچنان استفاده از سنگ و چوب و ترکیب این دو با رنگ سفید و طوسی حرف اول را میزند. نورپردازی های نقطه ای و چراغ های مدرن که در ابتدای امر کاملا به چشم می آیند و سادگی فضا که حرف اول را میزند. از تزئینات بیهوده و غیر حرفه ای در این فضاها کاملا خودداری شده است.

راحتی استفاده از فضای اتاق خواب و انتخاب تخت خواب های شیک و مدرن باعث شده تا این فضاها تا حد ممکن آرامش را به ارمغان بیاورند.

طراحی اتاق خوابطراحی سرویس بهداشتی و حمام

در طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام شما منظره متفاوتی خواهید دید. انتخاب بسیار به جای هر عنصر در این قسمت ها به صورت ویژه احساس می شود. طراحان حرفه ای از هر نقطه ضعفی پتانسیل می سازند. در این طراحی نیز شما می توانید به محل قرارگیری وان دقت کنید. وانی که دقیقا در شکستگی طراحی شده است. جزئیات ترکیب متریال در کف و سقف و جداره ها کاملا دل نشین است. و شما فضای مجزایی برای استفاده از دوش خواهید داشت.

طراحی سرویس بهداشتی طراحی داخلی آشپزخانه

آشپزخانه نیز در این واحد از عمارت افرا به صورت دو قسمتی طراحی شده است. که در طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک نیز به آن پرداختیم. طرح آشپزخانه تمیز و کثیف که به صورت جداگانه طراحی می شود در این آشپزخانه رعایت شده است.

هماهنگی بین سبک صندلی های کانتر جزیره ای و صندلی های میز نهارخوری و ایجاد هامونی بین رنگ های استفاده شده در طراحی اشپزخانه از جمله جزئیاتی است که طراح به ان توجه نموده است.

طراحی آشپزخانهکلام آخر در رابطه با طراحی داخلی عمارت افرا

به طور کلی پروژه ی عمارت افرا که در سبک مدرن طراحی و اجرا شده است می توانید نمونه ی مناسبی برای سبک مدرن و لاکچری باشد. در تصاویر این پروژه می توانید تغییرات جزئی که در اجرای طرح به وجود آمده است را مشاهده فرمایید.

سادگی و استفاده از رنگ های خنثی در کنار رنگ های گرم مانند نسکافه ای و کف چوبی این پروژه باعث تعدیل فضا و حس آرامش و راحتی شده است.

طراحی هایی به این سبک را می توانید به شرکت معماری فرید-ارجمند بسپارید. همچنین پروژه های مورد نظر خود را به صورت طراحی سه بعدی ۳۶۰ درجه مشاهده فرمایید.